Ξεκόλλησε την ζυγαριά και βάλε στον μεταβολισμό σου φωτιά!

0

Κανείς δίαιτα και βλέπεις τη ζυγαριά σου κολλημένη; Συνέχισε την προσπάθεια σου χωρίς να χάσεις την ψυχραιμία σου. Το στάδιο αυτό ονομάζεται πλατό. Είναι το δυσκολότερο κομμάτι της διαδικασίας αυτής, καθώς λιγοστεύουν οι αντοχές σου και σε περιβάλει ο πανικός. 

Ξεκινά τη μέρα σου με ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. Για όσους έχουν εντάξει την άσκηση στο καθημερινό τους πρόγραμμα, γνωρίζουν πως το γεύμα πριν και μετά την προπόνηση διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο.

Επιπλέον αν γυμνάζεσαι το σνακ πριν και μετά την προπόνηση βοηθούν στη διατήρηση της σωστής ισορροπίας των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και λιπών των προσωπικών απαιτήσεων πείνας μας. Μην ξεχνάς πως λειτουργούν ευεργετικά για τον οργανισμό καθώς αποτελεί τη βάση για το «χτίσιμο» της μυικής μάζας, καταναλώνοντας ενέργεια από το λίπος που βρίσκεται αποθηκευμένο στους λιπώδης ιστούς. Στη συνέχεια οι πρωτεΐνες, συγκεκριμένα οι πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας είναι σημαντικές καθώς είναι απαραίτητες για να σταματήσει η διαδικασία της διάσπασης των μυϊκών ινών(τραυματισμός) και θα αποκατασταθεί σύντομα. 

Τέλος εφοδίασε τον οργανισμό σου με νερό. Το διάφανο αυτό  θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.