Τροφές που επιταχύνουν τον μεταβολισμό μετά την άσκηση.

0

Το ΚΛΕΙΔΙ για ένα υγείες, χαμηλό σε ποσοστό λίπους σώμα  κρύβεται πίσω από την ικανότητα  της δεξιότητας της αυτοδιαχείρισης, καθώς διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην πραγματοποίηση της μόνιμης και μακροχρόνιας αλλαγής.

Τα κιλά δεν πρόκειται να σε αποχαιρετήσουν αν μειώνεις τα ημερήσια γεύματά σου, αλλά κάνοντας σωστούς συνδυασμούς τροφών και επιλέγοντας τις σωστές μερίδες. 

1. Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως. Εφοδίασε τον οργανισμό σου με φυτικές ίνες,είναι πολύτιμες καθώς στοχεύουν στην γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους,  αυτό συμβαίνει επειδή μας χορταίνουν καλύτερα. 1 φέτα τυρί και 2 φέτες γαλοπούλα. Η γαλοπούλα περιέχει πρωτεΐνη, μια ουσία που βοηθάει στην αναδόμηση των μυών.

2. Γιαούρτι 2% με ένα πορτοκάλι. Το γιαούρτι ως γνωστών ξεχωρίζει για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη: 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και 100 θερμίδες ανά μερίδα! Τα πορτοκάλια ενισχύουν το ανοσοποιητικό, ενυδατώνουν το σώμα και προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

3. Ομελέτα με λαχανικά. Τα αβγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά τα οποία βοηθούν στην διατήρηση της επίπεδης κοιλιάς. Είναι πηγή βιταμίνης Β12 και D, που βοηθά το σώμα να διασπάσει τα λιπώδη κύτταρα της κοιλιακής χωράς. Επιπλέον περιέχουν χολίνη, η οποία είναι γνωστή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει στο μεταβολισμό του λίπους. Δεδομένου ότι η πλειοψηφία αυτών των θρεπτικών ουσιών βρίσκονται στον κρόκο, φρόντισε να το καταναλώνεις ολόκληρο. 

Εάν σε ανησυχεί η χοληστερόλη που περιέχεται στον κρόκο, σύμφωνα με μια έρευνα το 2008 από τις συνεχιζόμενες Ιατρικές Μελέτες Υγείας, υποστηρίζει την ιδέα ότι η κατανάλωση ενός αυγού την ημέρα είναι γενικά ασφαλής για την καρδιά. 

Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, βρίσκονται στην ίδια διατροφική κατηγορία, είναι σημαντικά για την υγεία του ανθρώπου , καθώς περιέχουν πολλές βιταμίνες και νερό, ελάχιστα λιπαρά και ανόργανα στοιχεία (μέταλλα και ιχνοστοιχεία).