Κάνε περισσότερες καύσεις μέρα με τη μέρα !

0

1. Εξατομικευμένη γυμναστική. Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου.

2. Ακολουθήστε ένα σωστό και ισορροπημένο διατροφικό πλάνο χωρίς στερήσεις ή υπερβολές. Αρχίστε την ημέρα σας με ένα υγιεινό χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσετε σε ένα ανθυγιεινό σνακ. Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, επομένως πρέπει να είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και ενέργεια

3. Συμπεριέλαβε την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Σε έρευνες παρατηρήθηκε ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη σε κάθε γεύμα αρκεί να συνδυαστεί με άλλες τροφές. Έχουν υψηλό δείκτη κορεσμού και αυξημένη θερμιδογόνο δράση, που σημαίνει ότι ο οργανισμός καίει θερμίδες καθώς τις αφομοιώνει.

4. Εφοδίασε τον οργανισμό σου με φυτικές ίνες. Είναι πολύτιμες καθώς διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους,  αυτό συμβαίνει επειδή μας χορταίνουν καλύτερα. Έτσι μπορούμε να τρώμε μικρότερες ποσότητες φαγητού σε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες. Επιπλέον  καταλυτικός είναι ο ρόλος τους στην βραδύτερη απορρόφηση της γλυκόζης στο αίμα, αφού δεν αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει πως σε κάθε γεύμα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σαλάτα, ενώ τα σνακ καλό είναι να περιέχουν φρούτα. 

5. Προτιμήστε καυτερά φαγητά. Έχει αποδεχθεί ότι η καψαϊκίνη επιταχύνει το μεταβολισμό καθώς ενισχύει το συμπαθητικό νευρικό σύστημα. Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutritional Science and Vitaminology, το αποτέλεσμα ήταν πως μια προσωρινή αύξηση του μεταβολισμού κατά 23% ήταν υπαρκτή.

6. Νερό!  Το διάφανο αυτό  θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.

7. Κοιμηθείτε !!! Όσοι στερούνται τον ύπνο δεν μπορούν να ελέγξουν το αίσθημα της πείνας που τους κυριεύει. Η λεπτίνη η οποία καθορίζει το ποσό πεινάμε βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα στους ανθρώπους που πάσχουν από αϋπνίες σε αντίθεση με την γκρελίνη που είναι η ορμόνη αυξάνει την όρεξη.