Κράμπες, αϋπνίες, λιγούρες για σοκολάτα; Αλήθεια τι συμβαίνει στον οργανισμό μου;

385

Σου έχει συμβεί ποτέ να τρως τα νύχια σου από την αγωνία να βρεις σοκολάτα; Τινάζεσαι στο ταβάνι λόγω μυϊκού σπασμού ή κράμπας μέσα στη νύχτα; Σου είναι δύσκολο να κοιμηθείς ακόμη κι όταν η κούραση είναι δεδομένη;

Τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχεις έλλειψη από Μαγνήσιο!

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα ότι έχουν έλλειψη από αυτό το μέταλλο. Οι διαιτολόγοι μάλιστα, πολλές φορές, αναφέρονται στο Μαγνήσιο ως το “κύριο μέταλλο”, επειδή επηρεάζει πάνω από 300 διαφορετικές ενζυματικές διαδικασίες που βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργεί κανονικά.

Τι προκαλεί η έλλειψη Μαγνησίου;

1. Μυϊκούς σπασμούς ή κράμπες
Το Μαγνήσιο βοηθά στην χαλάρωση των μυών, έτσι η έλλειψή του ενδέχεται να προκαλέσει τις γνωστές κράμπες

2. Αϋπνίες
Εκατομμύρισ άνθρωποι σ’ όλο τον κόσμο υποφέρουν από διαταραχές στον ύπνο. Το Μαγνήσιο παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η έλλειψη Μαγνησίου, ενδέχεται να προκαλέσει αϋπνία. Επίσης, τα επίπεδα του Μαγνησίου πέφτουν κατά τη διάρκεια της νύχτας, οδηγώντας σε κακή ποιότητα ύπνου.

3. Πόθος για σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα έχει υψηλή συγκέντρωση Μαγνησίου και ένα κομμάτι της μπορεί να προσφέρει περίπου το 24% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Η μανία που μας πιάνει να φάμε οπωσδήποτε σοκολάτα είναι σημάδι έλλειψης Μαγνησίου.

4. Άγχος
Το Μαγνήσιο είναι το πιο ισχυρό χαλαρωτικό μέταλλο. Το άγχος και η ανησυχία είναι πρόωρα σημάδια έλλειψης Μαγνησίου από το κεντρικό νευρικό σύστημα. Κατά τη διάρκεια κρίσης άγχους, η πρόσληψη 200mg Μαγνησίου μπορεί να βοηθήσει και να βοηθήσει στην χαλάρωση.

5. Υψηλή αρτηριακή πίεση
Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται γιατί ενώ διάγουν μια πολύ υγιεινή ζωή, παρουσιάζουν υψηλή αρτηριακή πίεση. Η απάντηση είναι… το Μαγνήσιο! Μια πολύ σημαντική λειτουργία του Μαγνησίου είναι η χαλάρωση και η διαστολή των αιμοφόρων αγγείων. Όταν υποφέρουμε από έλλειψη Μαγνησίου, τα αιμοφόρα αγγεία συστέλλονται (σφίγγουν) με αποτέλεσμα να αυξάνεται η αρτηριακή πίεση. Επίσης, η σωστή ποσότητα Μαγνησίου βοηθά στην εξισορρόπηση των ηλεκτρολυτών, οι οποίοι είναι επίσης υπεύθυνοι για την αρτηριακή πίεση.

Πως μπορούμε να αυξήσουμε τα επίπεδα Μαγνησίου στον οργανισμό μας;
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε τροφές που καταστρέφουν τις θρεπτικές ουσίες, όπως το αλεύρι και η ζάχαρη. Αντίθετα, θα πρέπει να τρώμε τροφές υψηλές σε Μαγνήσιο, όπως κρέας, αβοκάντο, λαχανικά και ξηρούς καρπούς. Επιτρέπετε και η κατανάλωση σοκολάτας για την αποκατάσταση των επιπέδων του Μαγνησίου, υπό την προϋπόθεση ότι η σοκολάτα θα περιέχει 70% κακάο.

Ακόμη κι αν ακολουθείτε την πιο υγιεινή διατροφή, είναι πιθανό να χρειαστείτε συμπλήρωμα διατροφής με Μαγνήσιο. Η καλύτερη επιλογή σ’ αυτή την περίπτωση είναι ένα συμπλήρωμα με τη μορφή του γλυκινικού Μαγνησίου, το οποίο απορροφάται ευκολότερα από τον οργανισμό.

52 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the
    screen in Firefox. I’m not sure if this is a format issue or something to do
    with web browser compatibility but I thought I’d post to let you know.

    The design look great though! Hope you get the issue resolved soon. Thanks

  2. Just desire to say your article is as surprising.
    The clearness on your submit is simply excellent and i could assume you’re knowledgeable on this subject.
    Fine along with your permission allow me to clutch your
    feed to keep up to date with coming near near post.
    Thanks one million and please carry on the rewarding work.

  3. Hello there, I discovered your blog by the use of Google whilst looking for a related matter, your
    website came up, it appears to be like great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, simply changed into aware of your blog through Google, and found that it’s truly informative.
    I am gonna be careful for brussels. I’ll appreciate in the event you continue this
    in future. A lot of people might be benefited from your writing.
    Cheers!

  4. Hello there, I found your site by way of Google even as looking for a similar matter, your site came up, it seems to be great.
    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just changed into alert to your weblog through Google, and
    located that it is truly informative. I’m going to be careful
    for brussels. I will appreciate if you happen to continue this in future.
    Numerous other people might be benefited from your writing.
    Cheers!

  5. You actually make it appear so easy together with your presentation however
    I in finding this topic to be actually one thing which I feel I’d never understand.
    It kind of feels too complex and very extensive for me.
    I am looking ahead on your next post, I will try to get the dangle of it!

  6. Youre so cool! I dont suppose Ive learn anything like this before. So nice to search out anyone with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this web site is one thing that is wanted on the internet, somebody with a little bit originality. useful job for bringing something new to the internet!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here