Γυμνάστε τους κοιλιακούς σας… στο γραφείο!

1026
Young businesswoman sitting at desk, using computer

Ξεχάστε τους ατέλειωτους κοιλιακούς και ενισχύστε το σώμα σας από την άνεση τις καρέκλας σας!

Με τις δύο κινήσεις που θα δείτε στη συνέχεια θα καταφέρετε να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας και να τονώσετε το σώμα σας ενώ εργάζεστε στο γραφείο, βλέποντας τηλεόραση ή ακόμα και όταν τρώτε φαγητό στο τραπέζι.

Και το καλύτερο; Δεν θα χρειαστεί να γίνεται μούσκεμα στον ιδρώτα. Γι ‘αυτό μην κάθεστε, ξεκινήστε τώρα!

Κίνηση #1

Καθίστε στην άκρη μια γερής καρέκλας με τα πόδια ανοιχτά, τα γόνατα λυγισμένα 90 μοίρες και τα χέρια στο πλάι. Σιγά-σιγά γύρτε το πάνω μέρος του σώματος προς τα αριστερά, κατεβάζοντας το αριστερό χέρι προς το πάτωμα, ενώ ταυτόχρονα διατηρείτε το κάτω μέρος του σώματος σταθερό στην καρέκλα. Μείνετε εκεί και μετρήστε μέχρι το 3. Στη συνέχεια επιστρέψτε στο κέντρο και επαναλάβετε προς την δεξιά πλευρά. Συνεχίστε για 1 λεπτό.

Κίνηση #2

Καθίστε με ίσια την πλάτη στην άκρη της καρέκλας, τα πόδια στο έδαφος, τα γόνατα λυγισμένα 90 μοίρες και τα χέρια σταυρωμένα στο ύψος του στήθους. Στρίψτε το επάνω μέρος του κορμού όσο μπορείτε προς τα αριστερά με το κεφάλι και τους ώμους να κινούνται μαζί ως ένα. Μείνετε για 15 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, επιστρέψτε στο κέντρο και επαναλάβετε το ίδιο προς τη δεξιά πλευρά. Συνεχίστε για 1 λεπτό.