8 τροφές που καλύτερα να αποφύγετε αν θέλετε να δείτε τη ζυγαριά να πέφτει

109

Η λογική πάνω στην οποία βασίζεται μια δίαιτα δεν είναι να απαγορεύουμε στον εαυτό μας συγκεκριμένες τροφές γιατί αυτό μπορεί να επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, δεδομένης της επαναστατικής φύσης του ανθρώπου. Υπάρχουν όμως μερικές τροφές που αξίζουν την αποχή επομένως αν θέλετε να υποστηρίξετε περαιτέρω την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε, προσπαθήστε να τις αποφεύγετε όποτε νιώθετε δυνατές.Σνακ με πολλούς υδατάνθρακες

Προφανώς, δεν γίνεται να ζήσετε χωρίς υδατάνθρακες. Γι’ αυτό και θα πρέπει να επιλέγετε σνακ που περιέχουν ένα συνδυασμό υδατανθράκων, υγιεινών λιπαρών και πρωτεϊνών τα οποία θα κρατήσουν το στομάχι σας γεμάτο για περισσότερη ώρα. Μικρό tip: θεωρήστε τα ως μίνι γεύματα μέσα στη μέρα αντί τροφών που σας κρατάνε μέχρι να φάτε τα κύρια και ισορροπημένα πιάτα σας.

Κατεψυγμένα γεύματα

Είναι γνωστό ότι προκειμένου τα φαγητά σας να διατηρούνται για μεγαλύτερο διάστημα περιέχουν πολλά συντηρητικά με κύριο συστατικό το νάτριο, το οποίο ευνοεί την κατακράτηση υγρών. Αυτό οδηγεί στο να νιώθετε και να φαίνεστε φουσκωμένες για να μην αναφέρουμε τις επιπλέον θερμίδες που καταναλώσατε οι οποίες δεν περιέχουν καμία διατροφική αξία. Αντί για αυτό λοιπόν προτείνουμε να γεμίσετε την καθημερινότητα σας με τροφές με χαμηλά λιπαρά.

Σνακ με πολλές ίνες

Ναι, τα σνακ που περιέχουν ίνες θα σας κρατήσουν «γεμάτους» για περισσότερο και αυτό είναι επιθυμητό όταν προσπαθούμε να αδυνατίσουμε. Αλλά αυτό που δεν χρειάζεστε είναι να λαμβάνετε όλη την απαιτούμενη ημερήσια δόση ινών (25γρ.) μέσα σε ένα γεύμα ειδικά όταν η διατροφή σας δεν τις επιτρέπει. Αντιθέτως, μπορείτε να λάβετε φυτικές ίνες μέσα από λαχανικά και φρούτα.

Low-fat foods

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τείνουμε να τρώμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από ένα φαγητό όταν ξέρουμε ότι είναι χαμηλό σε λιπαρά. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι για γίνει μια τροφή low fat οι κατασκευαστές πρέπει να χαλάσουν τη γεύση του και αντ’ αυτού να προσθέσουν ζάχαρη. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό.

Χυμοί

Ακριβώς επειδή χρειάζεστε αρκετά πορτοκάλια για να φτιάξετε ένα ποτήρι χυμό καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης, ενός φυσικού γλυκαντικού το οποίο ξεγελά τον οργανισμό σας και ενώ νομίζετε πως είστε γεμάτοι και δεν πεινάτε στην πραγματικότητα παίρνετε κιλά.

Αναψυκτικά με τεχνητά γλυκαντικά

Πείτε αντίο σε όλα εκείνα τα αναψυκτικά τύπου zero που μυστηριωδώς περιέχουν μηδέν θερμίδες. Καλύτερα να προτιμήσετε νερό, νερό με λεμόνι ή ακόμη και ανθρακούχο νερό, τα οποία δεν έχουν καθόλου θερμίδες και εξαιτίας στο διοξείδιο που περιέχουν δίνουν την αίσθηση ότι είστε γεμάτοι και συνεπώς δεν πεινάτε.

Πολυσυσκευασίες δημητριακών

Οι προσφορές μπορούν να σας ξεγελάσουν και να αγοράσετε περισσότερο από ένα προϊόν λόγω συμφέρουσας τιμής. Αυτό φυσικά δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι όταν οι συσκευασίες είναι πολύ μεγαλύτερες από τις φυσιολογικές κάτι που ασυνείδητα μας οδηγεί στο να καταναλώνουμε περισσότερο από αυτό.

Οινοπνευματώδη ποτά

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα βρείτε κανένα διαιτολόγο που να επιτρέπει το αλκοόλ στη διατροφή σας. Και υπάρχουν αρκετοί λόγοι που συμβαίνει αυτό: αρχικά, περιέχει πολλές θερμίδες, ακόμη κι αν κάποια cocktails περιέχουν λιγότερες από άλλα. Επίσης, θολώνει την κρίση σας κυριολεκτικά, γεγονός που θα σας οδηγήσει στο να επιλέξετε να φάτε πίτσα αντί για σαλάτα ας πούμε. Αλλά ο σημαντικότερος λόγος είναι ότι το αλκοόλ θεωρείται τοξίνη από το συκώτι μας και γι’ αυτό η καταστροφή του γίνεται top priority όταν εισέρχεται στο σύστημά μας. Αυτό σε συνδυασμό με έναν οργανισμό σε αποτοξίνωση μας κάνει ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ ΚΑΥΣΗ. Επομένως, μην πίνετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Το εννοούμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here