5 τρόποι για σωστή αναπνοή όταν γυμνάζεστε

295

» Μην κρατάτε την αναπνοή σας ! » Είναι κάτι που όλοι έχουμε ακούσει, ενώ γυμναζόμαστε… και είναι για καλό λόγο.

Όταν κρατάτε την αναπνοή σας, χάνουν την ενέργειά τους τα κύτταρα και αισθάνεστε κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οποιαδήποτε τεχνική αναπνοής είναι σωστη.

Θα πρέπει πραγματικά να σκέφτεστε και να ελέγχετε την αναπνοή σας κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας για μέγιστη απόδοση. Και όταν πρόκειται για την αναπνοή, μια μέθοδος δεν ταιριάζει σε όλες τις προπονήσεις. Έτσι ελέγξτε αυτές τις συμβουλές σχετικά με το πώς να αναπνέετε κατά τη διάρκεια των αγαπημένων ασκλησεων σας.

Κατά τη διάρκεια της Άρσης Βαρών

Εισπνεύστε στη λιγότερη επίπονη φάση της άσκησης , και εκπνεύστε για την πιο απαιτητική φάση της άσκησης. Εάν είστε στα βαρέα βάρη, όμως, υπάρχει ο χειρισμός Valsalva : Μπορείτε να εισπνέετε για τα εύκολα, κρατήστε την αναπνοή σας για λίγο μια σύντομη δεύτερη καθώς πλησιάζετε το πιο δύσκολο μέρος της άσκησης ( κοινώς ονομάζεται » κρίσιμο σημείο » ) , και τη στιγμή που έχετε ολοκληρώσει, εκπνέετε.

Ο ελιγμός σας βοηθάει να σφίγγετε τους μύες του κορμού σας και να διατηρεί την κατάλληλη μορφή. Ωστόσο, δεν αυξάνουν την πίεση του αίματος. Έτσι, εάν έχετε οποιαδήποτε καρδιαγγειακά προβλήματα , η κίνηση δεν είναι για σας .

feel-energetic-before-workout

Κατά τη διάρκεια της Cardio

Η συνεχής αναπνοή θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το μονοξείδιο του αζώτου, ένα σημαντικό αέριο που χαλαρώνει τις αρτηρίες και διατηρεί τη ροή του αίματος που χρειάζεστε για να διατηρήσουν ρυθμική τη δραστηριότητα σας. Δοκιμάστε την εισπνοή για τρία δευτερόλεπτα και στη συνέχεια, εκπνέετε για δύο. Κρατώντας 3:2 ανάσα τέμπο , θα ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα τραυματισμού .

Κατά τη διάρκεια της Plyometrics

Όπως μάθαμε με την Valsalva, κρατώντας λίγο την αναπνοή σας βοηθά να σταθεροποιηθεί το σώμα σας. Φανταστείτε ότι έχετε κάνει ένα άλμα στο κουτί. Κρατήστε την αναπνοή σας όταν έρχεστε σε επαφή με το πάτωμα, έτσι ώστε το σώμα σας είναι πιο άκαμπτο, έτσι θα βοηθηθείτε με την ανάκαμψη .

o-WOMEN-SHORT-OF-BREATH-facebook

Κατά τη διάρκεια της Stretching

Το Stretching είναι σχετικό με την χαλάρωση, έτσι η έμφαση δίνεται στην βαθιά εισπνοή. Χαλαρώνει τους μυς σας, ώστε να μπορείτε να τεντωθείτε καλύτερα και να μειώσετε τον κίνδυνο για τράβηγμα. Η εκπνοή θα ακολουθήσει φυσικά.

Κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης

Το σώμα σας χρειάζεται οξυγόνο για να αποθηκεύσει την ενέργεια του. Έτσι, ανάμεσα στα σετ των ασκήσεων , χρειάζεται διαφραγματική αναπνοή. Η διαφραγματική αναπνοή σας επιτρέπει να πάρετε περισσότερο οξυγόνο στους πνεύμονες σας και να τους μυς σας ανά αναπνοή , έτσι ώστε να μπορεί να χτυπήσει την επόμενη άσκηση σας σκληρά. Για να γίνει αυτ , επικεντρώστε στην πλήρωση και την εκκένωση στην κοιλιά σας με κάθε αναπνοή και όχι αυξάνοντας και μειώνοντας στο στήθος σας.