5 συμβουλές για αποδοτική άθληση

355

Σίγουρα η άσκηση έχει θετικά αποτελέσματα, αλλά για να επιτευχθεί το μέγιστο εφικτό αποτέλεσμα – σωματικό και ψυχικό – θα πρέπει να συντρέχουν και ορισμένοι άλλοι παράγοντες. Υπάρχουν 5 συμβουλές, οι οποίες μεγιστοποιούν τα θετικά αποτελέσματα της άθλησης.

1. Αποφύγετε την άθληση όταν η ατμόσφαιρα έχει υψηλούς ρύπους, ιδιαίτερα τις ώρες που έχει πολλή κίνηση στους δρόμους. Το καλύτερο είναι να κάνεις τζόκινγκ τις ώρες της ημέρας, κατά τις οποίες τα επίπεδα των ατμοσφαιρικών ρύπων και η κίνηση είναι χαμηλότερη.

 2.  Μην κάνετε άσκηση έχοντας μαζί σας ανθρώπους που είναι ιδιαίτερα γυμνασμένοι. Κινδυνεύεται είτε να διαθέτετε λιγότερο χρόνο στην άσκηση παρατηρώντας τους ή να αισθάνεστε άσχημα για το σώμα σας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η αρνητική επίδραση των καλογυμνασμένων ασκούμενων είναι ανεξάρτητη από τη φυσική κατάσταση που έχουν οι συναθλητές τους. Όπως λένε, οι ιδιαίτερα γυμνασμένοι, τις περισσότερες φορές κάνουν κακό στην εικόνα που έχουν οι συναθλούμενοί τους για το σώμα τους., γεγονός που πλήττει την αυτοεκτίμησή τους.

 

 3. Αθληθείτε μετά μουσικής. Η μουσική δημιουργεί αίσθημα ευφορίας και επηρεάζει θετικά όσους γυμνάζονται και αυτό μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην άσκησή τους.

 

 4. Να έχετε πίστη στα ευεργετικά αποτελέσματα της άσκησης. Οι άνθρωποι που πραγματικά πιστεύουν ότι η γυμναστική ωφελεί την υγεία τους, αποκομίζουν τελικά περισσότερα οφέλη από την άσκηση σε σύγκριση με εκείνους που γυμνάζονται, αλλά δεν πιστεύουν πως η άσκηση βελτιώνει την υγεία.

 

 5. Μην τρώτε αμέσως μετά τη γυμναστική, αν δεν θέλετε να πάρετε πίσω τις θερμίδες που χάσατε. Οι περισσότεροι από εμάς γυμναζόμαστε – και – για να έχουμε υπό έλεγχο το βάρος μας. Η προσθήκη των θερμίδων αμέσως μετά την καύση τους μπορεί να ακυρώνει τα οφέλη του ιδρώτα που εμφάνισαν όσο γυμνάζονταν. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι κατανάλωναν ένα γεύμα με ελάχιστους υδατάνθρακες και θερμίδες δεν είχαν σοβαρές συνέπειες στον μεταβολισμό τους και επομένως πετύχαιναν το καλύτερο αποτέλεσμα.