Ποιες τροφές, εκτός των γαλακτοκομικών, είναι πλούσιες σε ασβέστιο

1060

Όπως είναι γνωστό, το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη και τη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού, καθώς εκτός από την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των οστών, είναι αναγκαίο για τον εγκέφαλο, την καρδιά και τους μύες.

Αν και τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν μια καλή πηγή ασβεστίου, αρκετοί άνθρωποι τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη, μια μορφή σακχάρου που υπάρχει στα γαλακτοκομικά, γι′ αυτό και τα αποφεύγουν.

Ωστόσο, το ασβέστιο μπορείτε να το βρείτε και σε άλλες τροφές, και να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τη θετική του επίδραση στον οργανισμό σας, ανεξάρτητα από αν καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα ή όχι.

Δείτε ποιες είναι αυτές:

-Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι, η λαχανίδα, το λάχανο.
-Αμύγδαλα, σουσάμι, ταχίνι, σπόροι chia.
-Σαρδέλες και άλλα μικρά ψάρια που τρώμε με το κόκαλο όπως ο γαύρος ή το μαριδάκι αλλά και ο σολομός είναι πλούσια σε ασβέστιο.
-Τόφου
-Λευκά φασόλια
-Πορτοκάλια