Γιατί πρέπει να εντάξουμε τη βρώμη στη διατροφή μας

584
Ακούμε συνεχώς ότι πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε στην καθημερινή μας διατροφή την βρώμη.Πιο κάτω σας εξηγούμε και εσάς γιατί δεν πρέπει να απουσιάζει από την διατροφή μας αυτό το δημητριακό.
 
Η βρώμη είναι χαμηλή σε θερμίδες και πλούσιο σε φυτικές ίνες (2.8γρ/40γρ) και  πρωτεΐνη (4,5γρ/ 40γρ.). Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία και ιχνοστοιχεία.
•    Με την κατανάλωση της βρόμης βοηθούμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα στο να μπορεί να καταπολεμήσει ιούς και βακτηρίδια.  Ο λόγος που το βοηθάει είναι επειδή είναι ψηλό σε περιεκτικότητα σε βιταμίνες.
•   Λόγω του ότι είναι χαμηλό σε θερμίδες και υψηλό σε περιεκτικότητα φυτικές ίνες μπορούμε να καταναλώσουμε μικρή ποσότητα και να προκαλέσει το αίσθημα του κορεσμού αρά αυτό θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε το βάρος μας.
•    Έρευνες δείχνουν ότι η βρώμη έχει ιδιαίτερα ευεργετικές συνέπειες στη μείωση της κακής χοληστερόλης στο αίμα χωρίς να επηρεάζει την καλή χοληστερόλη. Η δράση τους οφείλεται στην περιεκτικότητα τους σε διαλυτές ίνες οι οποίες δεσμεύουν την χοληστερόλη στο έντερο και την αποβάλουν απο τον οργανισμό.
•   Η βρώμη μπορεί να βοηθήσει άτομα που έχουν διαβήτη λόγω του ότι έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.  Αυτό σημαίνει ότι προκαλεί πιο ήπια έκκριση της ινσουλίνης και προστατεύει τον οργανισμό μας από ξαφνικές αυξήσεις γλυκόζης στο αίμα μας.
Εντάξετε και εσείς την βρώμη στη διατροφή σας για να έχετε ευζωία.